Translate

Donnerstag, 11. Februar 2010

snoeppie

Halloo allemaal

Zo, vrijdagmiddag, ik ben 'ontsnapt' aan mijn verplichting, kegelen mag iemand anders doen, wel heel aardig dat het zo van me is overgenomen en zo heb ik onverwachts een vrije middag, voor het huishouden dan maar he?

Verder is en blijft het koud, gisteren was de straat vol met konijnen, lieveheersbeestjes, tovenaars, heksen en varkens, vandaag ben ik slechts een paar heksen en cowboys tegen gekomen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en uhm tsja, aan Snoopy zit voor mij een goede herinnering.
Ik kreeg van van mijn eerste correspondentievriendin, uit parijs, een snoopy knuffel. Een aantal jaren later werd onze dochter echt doodziek, en toen heeft zijn 'mijn' snoopy meegekregen in het ziekenhuis, de twee waren onafscheidelijk. Gelukkig is Anne er goed doorgekomen, destijds, en ik zal haar eens vragen of ze nog steeds 'snoopy' heeft, ik geloof het eigenlijk wel.

Okee, een plaatje met een plaatje, enjoy!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen