Translate

Mittwoch, 3. Februar 2010

Gemist

Goede Morgen allemaal

Tsja, het was weer een vroegertje, vanmorgen, maar de moeite waard, zoals altijd, ben ik ook nu weer met een voldaan gevoel naar huis gekomen.
Even een ander profielplaatje erbij geplakt, er waren (meer dan 1) mensen die mijn kop wilden zien, nu hou ik niet zo goed op foto's, daar kom ik meestal wat ongelukkig uit, dus ik heb maar de hulp ingeroepen van mijn grote zweedse vriend.:)

Nu heb ik de kledingkast leeg gehaald, de pas gekochte bijenwas moet er strakjes opgesmeerd en dan mag de kleren-zooi weer terug, kortom deze jongen vermaakt zich wel vandaag.

Mocht je me missen, wees niet bang, ik ben er gewoon, altijd.
En de Garfield is heel herkenbaar. Soms denk ik wel eens van mensen, goh, hoe zou het met hem of haar gaan.. En als ik dan weer de stoute schoenen aangetrokken heb dan weet ik opeens weer waarom die stilte zo goed was, haha.

Een fijne dag iedereen en tot lees!

Lekker liedje, gewoon lekker en toepasselijk.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen