Translate

Mittwoch, 10. Februar 2010

Jetzt gehts l�s

Goede morgen!

Ja hoor, jezt geht l�ss, Karneval is uitgebroken. Vanmorgen (heel) vroeg was er nog niet veel van te merken, maar toen ik terug kwam was de straat gevuld met bont geklede mensen, vooral vrouwen want vandaag is het Altweiber, de vrouwen (Mohnen) hebben de macht gegrepen.
Nu, dat kan dan wel zijn, maar hier binnen gelden andere regels!

Niet te veel carnaval voor mij, we komen er niet odneruit, hier in de stad wordt altijd gevierd als er wat te vieren valt en na het schutzenfest is dit het grootste evenement, met als hoogtepunt de optocht zondag (voor onze deur).

Maar, eerst nog de donderdag, de dag is erg goed en koud begonnen, in elk geval was ik wel goed gekleed, er was iemand die mijn trui wilde hebben, nou mooi niet, is MIJN trui.

Okee, hier een Garfield, Jon moet maar carnaval komen vieren, kledingsproblemen gelden hier niet...

En onder het plaatje zit een liedje, zodat jullie een beetje in de sfeer komen!

Helau und Alaaf!





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen