Translate

Freitag, 9. April 2010

Zo veel te zeggen

De engelse uitvoering vind je op mijn site.

picture  by Mimigo


Er is zo veel te zeggen
na al die tijd

Mijn hoofd is vol
alles draait

Tranen springen in mijn ogen
Tranen van spijt
maar ook van opluchting

Veel eerder had ik moeten durven
Want eigenlijk ken ik je nog steeds

Er is zo veel te zeggen
na al die tijd
Ja, natuurlijk heb ik heel veel spijt

Maar of dat nu het juiste is om te zeggen
Of ik nu alles uit moet leggen
of zelfs kan

Ik weet het niet
ik denk het niet
Maar een ding weet ik wel zeker

Dit kleine stapje naar je toe
Is voor mij
Als een klim over de hoogste berg

En afhankelijk van het weer
en naar welke kant ik kijk
laat ik me,
als het zo ver is
verrassen door het nieuwe uitzicht



picture by Mimigo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen