Translate

Donnerstag, 8. April 2010

Ja! Nee! :) ja :)

Hallo allemaal, daar is ik dan weer met mijn donderdagse kat en babbel. -gijrns-

Misschien merken jullie het, ik ben een beetje bezig om de StayingPower groep wat nieuw leven in te blazen. Het is geen 'moeten' of zo, en de groep blijft natuurlijk zoals ze is, maar een beetje fris bloed kan niet zo veel kwaad. Echter, ik laat niet zo maar iedereen toe, zodat het karakter van de groep een beetje bewaard blijft, jan en alleman die vind me wel op de site, niet waar?

Zo, wat een dag vandaag zeg, ik kom maar niet op gang, was alweer heel vroeg eruit, maar die koffie funktioneert vandaag niet, ik blijf slaperig, nog even volhouden dan kan ik zo weer in bed, haha.

Het is haast eng, te zien hoe dicht de Garfield van vandaaag bij mijn dag komt!!
Koffie nog maar, donut erbij en dan wens ik jullie verder nog een fijne dag toe. Vandaag is de mooiste dag van je leven, dus geniet ervan (en dat kan ik morgen weer zeggen!!!)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen