Translate

Donnerstag, 22. April 2010

Anders


picture    by Mimigo
Zo af en toe heb ik zo een moment
Dat ik rustig een beetje zit dag te dromen
Dat alles gewoon, rustig voorbij kan komen

En dan opeens
zonder aanwijsbare reden
is alles opeens een beetje anders

Ik denk, ach, alles gaat zoals het gaat
Prima zo
En dan, opeens
zonder dat ik weet waarom
sprankelt er champagne in mijn glas
En het was toch eerst gewoon water

Zo zat ik ook, gewoon mezelf te zijn
Niet ontevreden, niets bijzonders
gewoon fijn

En toen gebeurde het
Gewoon, heel dichtbij
kwam dat gevoel over mij

Dat alles
eigenlijk gewoon hetzelfde is
Maar het glanst wat meer
Het licht is een stukje helderder
De stralen een beetje meer warm

Eigenlijk is er niet veel verandert
Maar toch
opeens
door jou
ziet de wereld er anders

uit
picture by Mimigo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen