Translate

Dienstag, 13. April 2010

too hot !

(nederlands staat eronder, deze keer)

Hello everybody

Time for a good laugh, and it is about time, the day is almost over!

I had a wonderful day, it started this morning with some wonderful chats on line, at the phone, before I knew it was later than it should be -lol-.
For the record, I did do some laundry, yes, but it were bed sheet, also.. today my relation with Jon and Garfield is not going further than the haircut!
Okay, enough (not) done, time to do something, and what's better than singalong with this one!
No no, no skirts for me today LOL!

------

Hallo allemaal

Het is de hoogste tijd voor een (digitale) lach, jullie kat van vandaag natuurlijk, en hij is weer erg leuk.
De enige overeenstemming met Jon is de haardracht, maar, ik heb wel een was gedraaid, beddengoed, dus alles is veilig, haha.

Echt een fijne dag, de hele ochtend heb ik verdaan met fijne gesprekken, heerlijk is dat toch af en toe, gewoon gezellig over koetjes en kalfjes (en in dit geval schaapjes en katten, haha) te babbelen.

Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben, ik ga nog even wat doen hier in huis en dat gaat prima met de muziek die onder het plaatje zit.

Nee nee, geen rokjes voor mij vandaag, wel ROCK! :)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen