Translate

Montag, 12. April 2010

Een schouderklop

De engelse vertaling komt zo op de site -> english in a minute at my site <-

Goede middagavond of wat dan ook!!

Een zonnige dag is het hier.

En ik had een paar heel mooie berichten, een heel leuk gesprek met een oude vriend, lekkere koffie, wat kan ik me nog meer wensen?
Een Garfield natuurlijk, en die is ook weer erg leuk en ook weer in mijn straatje. Ik ben niet goed in complimenten (geven en krijgen) en soms hebben mensen daar 'last' van, die willen meer, en dan heb ik daar weer last van want ik doe het op mijn EIGEN manier .. tralalala ;)

Een kopje koffie nog maar en dan ga ik eens denken aan het inkoopavontuur, vanavond staat er zelfgemaakte kippensoep op het program en dat gaat niet vanzelf he?


Ik heb als muziekje een parodie uitgezocht. GLeed in mijn muziekverzameling, en het is wel geinig om te delen vind ik.

Fijne dag nog, geniet van je vrije tijd, want er zijn veel mensen die dat totaal niet hebben!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen