Translate

Montag, 22. März 2010

Woof :)

(nederlands weer onderaan!)

Hello hello you lovely lot
Monday, and I have not much to say about that, only this.. Tomorrow it is Tuesday, thank heaven ;))))

Nevertheless it was a good morning, I did do a lot of things that I should do, offiial things, I hate them, but well, it's finished and that feels good.
Now time for t...he normal stuff, Garfield is again great and so recognizeable.
Be sure that you are on my list.. That is, that definitely counts for the tagged ones!


Enjoy Garfield, and enoy the clip under it. It is my nowadays favorite pop song and this clip, well, I do like it alot, I cant help it!

Have a nice day and til soon.

-------
Halloooooo

Zo, het is maandag, en het enige wat ik daarover wil zeggen... gelukkig is het morgen weer dinsdag!!

Ik heb mijn best gedaan vanmorgen, een groot aantal dingen die moesten afgewerkt, maar ik blijf die officiele dingen haten, ik wil ze niet en ik mag ze niet.

Voorbij, dus tijd voor het gewone werk, en dan eerst een Garfield, die weer errug leuk is vandaag.
Een fijne dag wens ik je, en zorg dat je op het lijstje staat.
Ik weet niet zeker, maar in elk geval voor degenen die 'getagged' zijn geldt dat vanzelf ;) Geniet van je dag, van de lach en van de clip, voor mij is dit op dit moment HET liedje, en de clip, hmmmm.... ik zeg niets meer, oordeel zelf.






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen