Translate

Mittwoch, 31. März 2010

Een nieuwe maand met vertrouwde geluiden

Goede morgen

Het was erg vroeg dag vandaag weer, en ik kon gelukkig nog weer even terug in bed duiken...en op een redelijke tijd de dag (nogmaals) beginnen.

De gebruikelijke ochtendrituelen, koffiemahine aan, muziek aan, onder de douche..

En toen dat klaar was, terug via het koffieapparaat naar de computer (die speelt mijn muziek ja), waar een heerlijk lied speelde.
Ik wist het meteen, dat ik dat even MOEST delen
(hoi marleentje )

Een heerlijke ballad
Zomers en fris

Wat een goede manier om deze dag te beginnen!

GOEDE MORGEN!!

--> effe klikken voor de video <-- (hmmm youtube is verandert!)

I believe, that there's something deep inside
That shouldn't be from time to time.
I sure found out, thought love was such a crime
The more you care, the more you fall
No need to worry, no need to turn away
'Cause it don't matter, anyway

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
I miss you right away
(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way
oh no

When we touch, I just lose my self control
A sad sensation I can't hide
To love is easy, it ain't easy to walk away
I keep the faith and there's a reason why, yeah
No need to worry, no need to turn away
'Cause it don't matter, anyway
baby

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
Yeah I miss you right away
(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way

Now, I ain't big on promises, I'll be true to you
'Cause I'd do 'bout anything, yeah
for some one like, baby for you

(oohh oohh oohh)
I miss you in a heartbeat
(oohh oohh oohh)
yeah I miss you right away
(oohh oohh oohh)
oh, I'm gonna miss you in a heartbeat
'cause it ain't love, if it don't feel that way

------
google translate

Ik denk, dat er iets diep van binnen
Dat dient niet te worden van tijd tot tijd.
ontdekte ik zeker, dacht dat liefde was een dergelijk misdrijf
Hoe meer je zorg, hoe meer je valt
Geen nood, geen behoefte zich af te wenden
'Cause Het doet er niet toe, toch

(oohh oohh oohh)
Ik mis je in een hartslag
(oohh oohh oohh)
Ik mis je meteen
(oohh oohh oohh)
Ik mis je in een hartslag
'oorzaak is het geen liefde, als het Don 't er zo over denkt
oh nee

Als we elkaar aanraken, ik verlies mijn zelfbeheersing
Een triest gevoel kan ik niet verbergen
Om de liefde is eenvoudig, het is niet gemakkelijk om weg te lopen
houd ik het geloof en er is een reden waarom, ja
nr. zorgen te maken, geen behoefte om weg te
"Want het doet er niet toe, toch
baby

(oohh oohh oohh)
Ik mis je in een hartslag
(oohh oohh oohh)
Ja, ik mis je meteen
(oohh oohh oohh)
Ik mis je in een hartslag
'want het is geen liefde, indien zij niet het gevoel dat de manier waarop

Nu, ik ben niet groot op beloften, zal ik je trouw
'Want ik zou doen' Bout niets, ja
voor sommige een soortgelijk , voor je baby

(oohh oohh oohh)
Ik mis je in een hartslag
(oohh oohh oohh)
ja, ik mis je meteen
(oohh oohh oohh)
oh, ik ga je missen in een hartslag
'oorzaak is het geen liefde, indien zij niet het gevoel op die manier

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen