Translate

Montag, 15. März 2010

what's a name

Goede morgen allemaal

Nou, de morgen is bijna voorbij, haha, dat is toch snel gegaan ondanks dat ik zo heel vroeg wakker was, maar ik ben toen ik kon weer in bed gedoken en heb heerlijk nog een stukkie geslapen. Vanmorgen de nodige dingen gedaan, en vanmiddag nog een paar nodige dingen doen, vandaag is het (wat ik noem) huis tuin en keukendag.

Alex, van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel!

Ik wens iedereen een fijne dag toe en ik heb maar eens een romantisch, vredig, liedje onder de garfield gestopt, ik dacht dat is ook wel eens goed ter compensatie.


Good morning lovely people.

Well, the morning did pass away, I was awake very early, but did return to bed when I got the chance again, did wake up refreshed, today is going to be a day with all kind of things to do in and around the house and I have to hurry up -lol- time is flying through my hands.

So, I leave you all (up to the laundry, yee haw!) with a smile from Garfield and a relaxing song under it, one click away.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen