Translate

Montag, 15. März 2010

Johans spaarvarken

Ik wil jullie mening over een zaak.

Ik was lid bij iemand, die op zijn site dit grapje plaatste,


Waarom proberen wij te sparen in spaarpotjes

gemaakt in de vorm van een "VARKENTJE" ?




omdat MOSLIMS

er dan van afblijven !



ik weet niet hoe het jullie vergaat als je zoiets leest.
Is het greppig?

Ik geef alvast even mijn mening hierover. Ik vind dit soort dingen dus NIET grappig.
Dit soort dingen zijn NIET onschuldig, ze vallen een bepaalde groep mensen aan en dat is gewoon niet leuk. Ik vind niet dat je grapjes moet maken die ten koste van anderen gaan en dan ook niet van andere bevolkingsgroepen. We leven in een vrije wereld, waarin we goddank alles mogen zeggen wat we willen, maar ik denk dat we ook best respect voor een ander mogen hebben, ook al ben je van een ander geloof (wat je misschien niet helemaal begrijpt) of als je een heel andere mening hebt.

Misschien ben ik wel TE serieus, maar ik wil absoluut niet bij de groep mensen horen die over dit soort dingen smakelijk lacht. Vandaar dat ik de volgende reaktie had geschreven.

saturnnl wrote today at 1:21 PM
Een beetje racisme meer of minder maakt je niet uit he?

Dit heb ik bewust zo geschreven, ja harde kritiek, maar iemand die kaatst kan de bal terug verwachten, of niet?
Bovendien is het een vraag en kan degene die dit leuk vind daarop reageren.

Zijn reaktie was zoals ik had verwacht.

ohanensylvia wrote today at 2:54 PM
dit is geen rascisme dit heet een grapje
ben eigelijk een beetje moei van jou opmerkingen bemoei je met je eigen zaken meneer HANS
JE GAAT WEG UIT MIJN LIJST

later heeft hij zijn 'vrienden' nog eventjes krachtig laten weten hoe hij zijn site ziet

OP EN AANMERKINGEN
by johan, your friend
VANAFHEDEN EIDER��N DIE OP EN AANMERKING HEEFT OP MIJN BERICHTEN EN GRAPPEN ZOALS MENEER HANS DIE DENKT DAT IE ALLES UITMAAKT OP MULTIPLY GAAT WEG UIT MIJN LIJST
*HIJ IS DUS VERWIJDERD EN GEBLOCK

IK MAAK UIT WAT IK NEER ZET

Grote letters, drastische maatregelen.

Natuurlijk had ik met mijn opmerkingen iets uitgelokt, en eigenlijk is het jammer, dat mijn opmerking blijkbaar de waarheid betreft.
Hier is geen sprake van alleen maar discriminatie, maar ookl van censuur.

Of zie ik het verkeerd?

Graag wat meningen hierover, en ik geef je de garantie, iedereen is vrij om te zeggen wat hij of zij denkt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen