Translate

Freitag, 26. März 2010

Oef.. woef :)

Haaaai allemaal

Wil degene die de zon heeft uitgedaan weer even snel dat ding terug brengen ja? Het was zo lekker de afgelopen 2 dagen en nu is het dus weer regenen, pffft. Nou ja, er zijn ergere dingen (vooral als ik zo naar de hond bij Garfield kijk... En ik speur een klein beetje medelijden bij de kat.. waaaww!)

Queenconventie weekend is het, dus ik denk even terug aan de heerijke conventies die ik zelf heb meegemaakt :))

Onder het genot van een bakkie koffie, dus wie wil.. kom maar voorbij (je mag zelfs binnen, haha)
Maak er een fijne dag van, en het liedje.. ja.. waarschijnlijk komen ze hier in de buurt spelen, reken maar dat ik dan ga kijken! (proberen he, kaartjes krijgen is altijd zo een ding...)






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen