Translate

Mittwoch, 18. November 2009

date--

Goede Morgen allemaal

Zo, ik heb goed nieuws...

De straat (trouwe lezers weten het) is BIJNA klaar!!!
Pffft 2 jaar geleden begon het projekt, wat een jaar zou duren, nu, dat werd iets langer, er was een deel van de bestrating gestolen (ach ja, iemand had een paar duizend steentjes nodig voor zijn tuintje denk ik) en nu is dus het laatste stukje, bij ons aan de overkant gelegd. Daar zijn ze al 2 maanden mee bezig, maar nu net zijn de hekken weg gehaald en ik geloof dat het er nu uitziet zoals de rest van de straat, maar ja bij ons weet je het maar nooit.

Ik wens iedereen een fijne dag. Ik heb ook een afspraakje vanavond, niet om te eten trouwens, officiele dingen, maar dan is dat ook maar gedaan.

Maak er een mooie dag van, en er zit weer een liedje (ik dacht in stijl) onder het plaatje, klikkerdeklik maar...






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen