Translate

Mittwoch, 28. Juli 2010

a long way

(Nederlands onder het engels)

A good day to you all, I wish.

Yes, it is a great day, I got some NCE mail in my postbox, a child borne and a card from my daughter, that had done about 38 days to come to me LOL :)

And further, I do have far less more pain than yesterday at my knee, did even walk a bit outside again, also soon I am a real man again. Talking about real man... I LOVE that cat!

Take care and enjoy the song under the picture, I love it, TT f N

---------
Een heel fijne dag wens ik jullie allemaal.
En voor mij is het een fijne dag hoor.
Er waren twee heel leuke berichten in de post, een geboorte-kaartje EN een kaartje van mijn dochter, dat kaartje had er ruim een maand over gedaan om hier te komen, maar goed, het is er :)

Met mijn knietje gaat het een stuk beter, ik ben zelfs even kort buiten geweest, jaja, nog even en ik ben weer een echte man. Over echte mannen gesproken, ik houuuuuuuuuuu van Garfield! :):):)

Tot de volgende kat maar weer en geniet van het plaatje onder het plaatje!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen