Translate

Donnerstag, 29. Juli 2010

just the way

Nederlands onder het engels

Good afternoon world, here's your favorite cat again.

Isnt love sweet? It can be bitter as well, hehe, but in fact.. it is sweet :) and Bless the world that it are not only the machos that impress :)))))).
It's a tough day for me today, but I manage and I guess that I will sleep way better next night, so that I might have to tell again a little bit more!

Stay tuned, stay happy, TT f N :)

--------

Halloooo allemaal

Zo, het was een zware nacht, dus het is worstelen door de dag vandaag, maar ook dat gaat wel weer lukken en ik weet zeker, als ik vannacht lekker slaap (dat moet wel lukken), dan ben ik morgen weer een stuk meer mezelf :).
Of, misschien, misschien ben ik dat nu ook wel, alleen heb ik niet zo veel te vertellen.

Ach, wat kan liefde toch mooi zijn he :) hahaha :) heerlijk, zo een plaatje. En godzij dank is het niet alleen groot en macho wat kan imponeren!

Een fijne dag en tot de volgende Kat, die ook nu weer van een heel toepasselijk liedje is voorzien



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen