Translate

Mittwoch, 30. September 2009

Momenten

Ik heb soms van die momenten
dat ik er eventjes niet wil zijn
Even gewoon, hupla verdwenen
zo een moment vind ik fijn

Ik heb het nodig
Om verder te komen
Even terug, uit mijn dromen
Helemaal bij mijzelf met mij alleen
Geen goed bedoelde woorden om me heen

Even in het donker
In mijn eigen schaduw zitten
Niet somber of verdrietig
Maar gewoon, bedachtzaam en nietig

Rustig kijken naar de sterretjes
Die mijn nacht verlichten
Rustig gedachten op een rijtje laten vallen

Op zulke momenten
Is het heerlijk
Eventjes te kunnen ademen
van de koude lucht

Het is niet vervelend
het is niet naar
Het is helemaal ik
vertrouw het maar

Door de jaren heen weet ik
Dat ik het nodig heb
Ik neem de time out
Eventjes weg van alles
Even niets meer om me heen

En dan,
je kan erop wachten,
Kom ik uit mijn schaduw
En sta weer in jouw licht


http://saturnsworld.multiply.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen