Translate

Dienstag, 18. Mai 2010

garfield

hello everybody

Time flies away, I have no idea what I'd do this morning, it seems nothing and it is already afternoon. LOL, I bet we all have such days and oh well, there are worse things, it is just a mysterious thing, time.
There are so many mysterious things in life, and I do hope to be amazed by some of them on and on.
Less amazing might be the song under the picture, a song that suits me well.

Have a great day, dont let the fun be spoiled!

Zo mensen, even een kolrt praatje, want ik was zo veel van plan vandaag, en de dag is al bijna om en het lijkt wel alsof ik nog niets gedaan heb, soms zijn het van die dagen dat alles voorbij vliegt.. of zou het de leeftijd zijn?

In elk geval, het leven is vol verrassingen en ik hoop dat ik, en jij ook, er nog veel van gaan mee maken.

Een liedje dat op mijn lijf is geschreven zit onder het plaatje, dus is slechts 1 klik van je weg. (niet alleen aagjes mogen klikken )


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen