Translate

Montag, 17. Mai 2010

garfield

Hallo allemaal,

Zo, he he, even tijd gemaakt voor de kat hoor, de dag is flink gevuld met van alles en nog wat, inclusief een goed (on line) gesprek, ach het leven zit vol met mooie dingen, je moet ze alleen eventjes zien, niet waar.

De telefoon van Jon doet me sterk denken aan mijn vorige exemplaar, maar die heb ik zo'n 6 jaar geleden al ingeruild, misschien moet hij dat ook eens overwegen ;)

Nog een fijne avond allemaal en geniet van wat je doet.
En ik heb maar weer eens een 'klassieker' onder het plaatje geplakt, dus klikken maar ...



--------

Hello hello

There it is, your favorite cat! It is a busy day today, inclusive a good chat (mm I missed that!), it are the small things that bring the greatest pleasures, right.

The phone that Jon (garfields' jon..) uses reminds me strongly to my old one. I changed it for about 6 years ago, maybe he should consider the same now LOL

Some things remain, and I do hope that you have a wonderful (rest of the)day!


Oh, and there is a classic song under the pic, enjoy it.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen