Translate

Sonntag, 23. März 2014

voor kimmie zwaan, de vrouw van sjonnie

Hoi Kim, of moet ik zeggen Kimmie, want tot voor kort heette je zo.

Ik heb een vraagje aan je.

Je wil mijn als vriend toevoegen op Facebook.  Nu heb ik een hele waslijst met vrienden, op Facebook, en de een ken ik beter dan de ander, sommigen ken ik nauwelijks, maar.. nauwelijks is nog iets meer als niet, vind ik zelf.

Jou ken ik totaal niet, dus ik vraag me af waarom je met mij bevriend wil worden?

Wie ik wel ken is jouw partner, man, weet ik wat het is, Johnny Zwaan.   Ik denk dat hij mij ook nog wel kent, en wellicht, met wat geluk, nog wat slapeloze nachten over me heeft.
Een ex zanger van een bandje, dat queen muziek speelt. Ze spelen dat nog steeds verdienstelijk, maar tegenwoordig met een zanger die gewoon leuk en goed is.  Niet meer met een, in mijn ogen, arrogante zelfingenomen zanger die alleen voor zijn eigen ego op te poetsen bezig was en inmiddels diep is gevallen.

Ik vind dat natuurlijk niet plezierig voor hemzelf, maar, toch vind ik het wel fijn, te zien dat wat ik toen al zag, dat dat dus gewoon klopt.

Dus, Kim, mijn vraag is, waarom wil jij vriendjes met mij worden?
Ik heb wat dingen gehoord over jou, nu geloof ik alleen wat ik zelf zie en mee maak, maar dit is dus gedrag wat past in een van de verhalen.
Waarom zoek jij kontakt met alle mensen die op een of andere manier met een van de (ex) vrienden van je man  te maken heeft gehad?
Waarom wil je zo graag met mij bevriend zijn?  Je kent mij totaal niet, zo ver ik weet hebben we elkaar nooit gesproken of zo, het enige waar je me van zou kunnen kennen is van Sjonnie, die hoogstwaarschijnlijk NIET leuk zijn over mij.
Wil je iemand een loer draaien?  In de gaten houden totdat hij of zij een fout maakt en dn afstraffen?
Ik zou je willen aanraden om de hand in de eigen boezem te steken en eens goed na te gaan wat er in je eigen kringetje gebeurt.  Die vent van jou is misschien wel helemaal neit de man van wie jij denkt dat hij is.  Ik heb dat al heel lang geleden gezien. Nu kan je zeggen, dat was op het podium, verder is hij anders, maar helaas voor jou ken ik daar genoeg mensen (die ik overigens wel echt ken en in het echt ontmoet heb) die een iets andere mening hebben.

Ik weet helemaal niet of je het lef hebt om deze vraag van mij te beantwoorden, waarom in hemelsnaam jij  met MIJ bevriend wil zijn.  Ik denk eigenlijk, en hoop, dat je er nu al spijt van hebt.  Als niet, dan ga je dat binnenkort wel krijgen.

Dit verhaaltje gaat namelijk op mijn blog komen en op nog een paar andere plekken, waar iedereen het kan lezen.  Ik hoop dat meer mensen je door mijn berichtje gaan doorzien wat je werkelijke aard en bedoelingen zijn.

Misschein zeg je nu wel, dat ik laster of dingen schrijf die niet kloppen. Misschien is dat zo.  Missschien wordt het helderder als je gewoon antwoord geeft waarom je met mij bevriend wil zijn.



Doe je de groetjes aan sjonnie?  Ik weet zeker dat hij dan vannacht aan me denkt.


En hieronder de 3 printjes van de chat die ik met haar had,  Bwuahahaha!

1 Kommentar:

  1. De dame in kwestie heeft me geblokkeert. Ze wilde 'de rest' even gaan waarschuwen voor mij, voor het geval ze iemand vergeten is, kan je het hier lezen. Ik ben geblokkeert dus kon niet meer op haar laatste aanval reageren. heb ik ook geen behoefte aan. Ik schrijf hem hier, ter kennisneming

    Ok, ik stuur verzoek en jij kraakt mij zo al af, vind ik nergens voor nodig... maar goed! Ook jij beschuldigd mij van dingen die ik niet eens doe of die niet waar zijn! Ik heb je er al gelijk afgehaald aangezien ik niet op deze onzin verhalen zit te wachten. Ga lekker verder met je eigen leven en laat ons lekker met rust, wil je...?

    Ik zal je verder noooooooit meer lastig vallen! dat ben je namelijk niet waard! Ik zal ook de rest ff voor je waarschuwen met al deze onzin....

    AntwortenLöschen