Translate

Montag, 23. Dezember 2013

Als dank voor je steun in 2013

Soms zeggen beelden meer dan woorden. Bekijk de online versie.
Greenpeace
23 / 12 / 2013  
Beste Hans,

Ik schrijf je dit bericht vanuit Sint-Petersburg, waar ik moet blijven tot ik een uitreisvisum krijg.
Jouw steun en die van vele anderen wereldwijd hebben me kracht en vertrouwen gegeven tijdens mijn detentie in Rusland. Ontzettend bedankt daarvoor.

Soms zeggen beelden meer dan woorden. Bekijk de video en zie wat jij mogelijk hebt gemaakt.
Video

Met jouw inzet komen we een stap dichter bij het beschermen van het Noordpoolgebied. En samen zorgen we voor gezonde bossen en zeeën vol leven. Met vereende krachten krijgen we de energierevolutie van de grond.

Nogmaals bedankt en de allerbeste wensen voor 2014!

Faiza Oulahsen, campagneleider klimaat & energie


Geef je mening en deel nieuws, video's en updates over onze campagnes:
 Twitter                     Facebook                   youTube

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen